دیدار مدیرکل بهزیستی استان با والدین چهارقلوها

«وَ یُمْدِدْکُمْ بِأَمْوالٍ وَ بَنینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهاراً» و شما را با اموال و فرزندان فراوان کمک کند و باغ‌های سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار دهد.(آیه ۱۲ سوره نوح)


 

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با همراهی زهرا جانجانی مدیرکل امور بانوان استانداری و تنی‌چند از مسئولین استان، به دیدار با خانواده صاحب نوزادان چهارقلو رفت.

مدیرکل بهزیستی استان، در یک گفت‌وگوی صمیمی، ضمن تبریک به والدین این نوزادان، در راستای حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری، آمادگی سازمان بهزیستی را جهت ارائه خدمات به این خانواده اعلام کرد.

بهزاد شهبازی در گفت‌وگو با پدر این خانواده عنوان کرد: همچون سایر ۱۳۰۰ خانواده‌ای که صاحب فرزندان ۲، ۳ و ۴ قلو و تحت حمایت بهزیستی هستند، این خانواده نیز تا پایان سن ۶ سالگی فرزندان، از خدمات؛ پرداخت مستمری ماهانه، تقدیم شیرخشک و پوشک و سایر خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه، آمادگی بهزیستی را برای اعطای تسهیلات ودیعه مسکن، وام اشتغال و همچنین ارائه خدماتی جهت خانه‌دار شدن و ساخت مسکن این خانواده، اعلام کرد.

شهبازی در پایان گفت: سازمان بهزیستی در کنار خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو می‌ماند و در هر ساعت از شبانه‌روز، پاسخگوی نیازهای این والدین خواهد بود.

همچنین، نوری‌تبار دبیر امور بانوان و خانواده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نیز ضمن حضور در این برنامه، عنوان کرد: این ستاد هدایایی از قبیل؛ ۴میلیون تومان هدیه نقدی به مادر، تأمین پوشک نوزادان تا ۶ ماهگی و اهدا چهار بسته "لبخند مادری"، شامل ۲۱ قلم وسایل ضروری نوزادان به ارزش بیش‌از ۷ میلیون تومان را به این خانواده تقدیم می‌کند.

شایان ذکر است که خدمات مراقبت‌های ویژه (NICU) و هزینه‌های بستری، توسط مدیریت بیمارستان امام رضا (ع) برای این خانواده، به‌صورت رایگان ارائه شد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 119050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد